Isnin, 27 Mei 2013

Assalamualaikum Sahabat..




Prakata
Alhamdulillah 'ala nia'mihi..

Assalamualaikum sahabat-sahabat yang berkunjung ke blog serba ringkas. Alhamdulillah, pada hari ini saya ingin menulis sedikit sebanyak perkara di blog baru saya.

Perancangan awal, insya Allah saya akan memilih untuk menulis berkenaan dengan pandangan peribadi saya terhadap sesuatu perkara yang saya fikirkan ianya baik untuk peribadi dan umum. Mungkin ianya agak awal untuk 'berpandangan sendiri', namun, saya fikir ia tidak salah malah mungkin tercetus satu ilham dan sebaiknya ia sebagai satu inspirasi. Walau bagaimanapun, wallahua'lam.


Di permulaan bicara saya disini, saya lebih suka untuk memperkenalkan nama pena saya; Ana Syaafi. Alhamdulillah, sedikit ganjil bila menggunakan nama sebigini kerana ia ibarat merunjuk kepada sebuah 'kuasa' (kuasa Sang Pemilik). Namun, bukanlah rujukan itu satu 'rujukan penuh', sebaliknya ia adalah satu kecenderungan pada 'kelebihan' yang Allah 'pinjamkan'.

Alhamdulillah, jika hendak difikirkan bagaimana 'kebolehan' itu 'terjadi', ianya ibarat 'terkisah sendiri'. Tambahan pula, minat untuk menjadi orang yang mampu mengubati orang yang sakit, berpadanan dengan nama sendiri 'Penawar'.

Akhir kata, terima kasih kerana sudi membaca blog saya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan